Munkamegosztás

Már harmadik éve vagyok Londonban, de mindig sikerült a királynővel elkerüljük egymást. Erre fel tegnap megtudtam, hogy ha az egyetemről a Buckingham palotához sietek 11 órára, akkor talán láthatom is. Ma volt a híres-nevezetes "State Opening of Parliament", amikor is a királynő a Parlamentben felolvassa a miniszterelnök által megírt "Queen's Speech"-et, a királynő beszédét. A díszes menet pár perccel 11 előtt a Buckingham palotától indul. Előbb a zenekar vonult ki a kapu elé, majd a lovas testőrség egy része. Őket követte három hintó, az elsőben ott ült a királynő és Fülöp herceg. Egy külön hintó vitte a koronát. Kis huzavona után sikerült a Parlamentnél is jelen legyek, amikor visszafelé indultak, akkor már nem ötven, hanem kb nyolc méterről sikerült látni a királynőt.

El is gondolkoztam.

Én nem tudnám mit csináljak egy olyan hintóban. Valúszínüleg nincs meg hozzá a képesítésem, nem királyoskodásból, hanem földmérésből szereztem diplomát. De a királynő elég jól feltalálta magát. Hogy is fogalmazzak... úgy beleillett az egész képbe. Valószínüleg nem volna neki ilyen könnyű elektrooptikus műszert kezelni - habár itt erősen meg kell gondolkozzak, hiszen képzettsége neki is van, ha jól emlékszem, egykor príma autószerelő volt.

Most más szereli az autókat, más mér földeket, más az uralkodó és más a blogger.

Ugye, milyen jó munkamegosztás?

0 beszólás:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger