Terminál

Reptéren még úgysem írtam blogposztot, s ilyenkor hajnalban egyebet nem is nagyon lehet csinálni. A terminál tetején kopogó hang, nem engedjük be, esik keményen. Amúgy rendes tőlük, hogy van Wi-Fi. Amikor utoljára itt jártam, épp beszállás előtt közölték velünk, hogy törölték a járatot. Ez volt szerda reggel. Most is törli, de remélem csak az eső a mocskot a gépről, egyebet nem. Nos, ilyenkor csak ilyen sziporkákra futja...

Volt pár kellemes tapasztalatom kolozsvári taxisokkal, talán azért jegyzem meg az ilyent magamnak, mert volt rossz is valamikor. De szerda éjjel meg ma éjfélkor is, amikor megérkeztem, jót dumáltunk. Nekik is jobban folytatódik a munka, nekem is a napom. Pár jó szó nem kerül pénzbe, az utat meg így is úgy is ki kell fizetni, hisz megdolgozik érte.

Úgy veszem észre, hogy még egy-két bekezdés és már én sem fogom tudni, hogy mit írok, talán még azt sem, hogy mit gondolok.

Íme, kezdődik...

PS: azért kedden a kocsárdi állomáson megmondhatták volna, hogy ne kérjek jegyet a kolozsvári személyre mert amúgy sem közlekedik, cserébe kedvesen adtak is jegyet, csak az a vonat másfelé ment... Nem gond, a bajok nem itt kezdődnek. Tandíj, kérem, tandíj...

0 beszólás:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger